Kostel Panzió és Rendezvényház

2517 Kesztölc Klastrom u. 2.
Sajnáljuk, de a(z) Kostel Panzió és Rendezvényház már nem elérhető az oldalunkon. Válogass az alábbi ajánlatok közül.

Hasonló szolgáltatások a környéken

Magyar Élelmiszerbank Egyesület
Budapest(+36,71 km)
A JótéKonyha Kert az Élelmiszerbank központi telephelyén található, a hely kialakításánál igyekeztünk illeszkedni a logisztikai környezet adottságaihoz. A helyszín előnyei a jó tömegközlekedés, a könnyű parkolás illetve ipari terület lévén a késő esti, átlagosnál hangosabb programok megtartásának lehetősége.   Az Élelmiszerbank JótéKonyha szolgáltatásunk fontos jellemzője, hogy tudatos, élelmiszerpazarlás-mentes cateringet biztosítunk, melynek lényege, hogy egyrészt a megvalósítás során ügyelünk arra, hogy minél kevesebb élelmiszerhulladék keletkezzen, és erre a vendégek figyelmét is felhívjuk, másrészt a még fogyasztható feleslegeket a rendezvény után rászorulóknak juttatjuk el. Catering kínálatunkban a magyar és nemzetközi konyha kínálata is megtalálható, és alkalmazkodni tudunk minden speciális diétás és egyéb igényhez is. Kültéri rendezvényekhez különösen ajánljuk a helyben, üstökben készített vagy grillezett ételeinket. A JótéKonyha az Élelmiszerbank társadalmi célú vállalkozása, melynek nyereségét az Élelmiszerbank működési költségeinek fedezésére, így az általunk ellátott nélkülözők élelmezésére fordítjuk.  Minden 1000 Ft nyereség mintegy 30.000 Ft értékű élelmiszeradomány célba juttatásában segít, így a rendezvény és/vagy catering tőlünk való megrendelése esetén az Önök vendégeinek ellátása  mellett egyúttal segíthetnek abban is, hogy sok olyan ember is jóllakhasson, akinek ez csak ritkán adatik meg.
Árnyas Panzió
Gödöllő(+43,34 km)
Teljes körű szolgáltatást nyújtunk, hogy minél több terhet levegyünk a vállatokról a szervezés és a szolgáltatók keresése kapcsán, bármelyik csomagunkat választjátok. Szolgáltatói csapatunkban kiváló szakemberek dolgoznak a ceremóniamestertől a DJ -n át, fotó, videó, ruha, haj, smink elkészítésében is segítünk. Számos esküvővel és tapasztalattal a hátunk mögött, közösen varázsoljuk felejthetetlenné ezt a napot. A ház csodálatos kertje meghitt helyszint biztosit a ceremónia lebonyolításához, vendégváráshoz, fotózáshoz. Szállást a teljes násznép számára tudunk biztosítani. Otthont adunk számotokra életetek egyik legfontosabb napján a készülődés pillanatától. Egy  ajándék szobát a rendelkezésetekre bocsátunk. Vendégeitek számára is lehetőséget biztosítunk. hogy nálunk pihenjék ki a nagy nap fáradalmait.   Választhattok a hagyományos ceremóniák közül de lehetőség van egy teljesen egyedi, kifejezetten rátok szabott szertartásra is. Legyen szó anyakönyvvezetőről, szertartás vezető által celebrált fogadalom erősítésről vagy egyházi esketésről.   tthont adunk számotokra életetek egyik legfontosabb napján a készülődés pillanatától. Egy  ajándék szobát a rendelkezésetekre bocsátunk. Vendégeitek számára is lehetőséget biztosítunk. hogy nálunk pihenjék ki a nagy nap fáradalmait.
EtyekVintage
Etyek(+30,04 km)
Szállás, rendezvényhelyszín Etyeken az újhegyi Gasztrosétányon, Budapest szomszédságában. Látogass el hozzánk, és csodáld meg teraszunkról a páratlan panorámát, zamatos etyeki borokkal kísérve! Rendezvényhelyszínünk egész évben kiválóan alkalmas családi, baráti rendezvények szervezésére és lebonyolítására. Napjainkban nagyon népszerűek a csapatépítő tréningek, céges összetartások, amelyhez nagyszerű programokat, játékokat kínálunk. Ha egy természet közeli környezetben szeretnéd tartani esküvőd, keress bennünket bizalommal, és segítünk megszervezni életed nagy napját. A ház büszkélkedik egy bemutató teremmel, amit fotózási helyszínként használunk, illetve esküvői készülődéskor meghitt hangulatot biztosít az ifjú párnak.
Bipi Villa
Budapest(+36,71 km)
A BiPi Villa alkalmas esküvők és lakodalmak tartására, elhelyezkedéséből adódóan népszerű helyszín az ifjú párok körében, hisz ár érték arányban a Római-part egyik legszínvonalasabb és legkedvezőbb esküvő helyszíne. Amennyiben csak a belső tereket szeretnétek használni, úgy max. 100 fős esküvőt tudtok tartani, a kertet bevonva azonban jóval több embert is el lehet helyezni a területen, kültéri partisátrak segítségével. A kert gyönyörű, platános - ősfás park, amely, árnyékos, így stílusosan be tudjátok rendezni.  Érkezz hajóval az esküvőre! 5 perc sétányira van a hajóállomás, így aki akar, hajóval is tud érkezni a lakodalomba.
Villa Leányfalu, Ravasz László Emlékház és Rendezvényközpont
Leányfalu(+21,81 km)
VILLA LEÁNYFALU A LEGSZEBB RENDEZVÉNYHELYSZÍN A Duna partján fekvő, gyönyörűen parkosított, frissen felújított, legmodernebb eszközökkel felszerelt Villa Leányfalu Rendezvényterem és klubhelyiség a Ravasz László Emlékházban kapott helyet. Az épület 120, kertje több száz fős rendezvények számára is kiválóan alkalmas. Vállaljuk: Esküvők Vállalati rendezvények Konferenciák Fogadások Sajtótájékoztatók Születésnapi és egyéb magánrendezvények szervezését igény szerint vállaljuk az esemény catering szolgáltatását, a rendezvény profiljába illeszkedő zene, DJ biztosítását, a helyszín hangosítását, dekorálását, meghívó és egyéb nyomdai anyagok tervezését és kivitelezését. Várjuk megkeresését!
Gastland M1 Hotel, Étterem és Konferencia Központ
Páty(+22,18 km)
Bemutatkozás: Hagyományos, vidéki stílusú esküvőhelyszín a főváros közelében? Mindez lehetséges. Látogassatok el hozzánk és tapasztaljátok meg testközelből! A Gastland M1 Hotel, Étterem és Konferenciaközpont a fővárostól 22 km-re fekszik a Sasfészek-tó közelségében, Pátyon. A komplexumban egész napos büféasztalos és a’la carte étterem, valamint 3 nagyobb és 1 kisebb rendezvényterem található. Személyre szabott ajánlatokkal, különféle stílusú menüajánlatokkal állunk rendelkezésetekre.   Helyszíneink: Komplexumunk kertje a tavacskával, a tradicionális kúttal és a nagy terasszal kiváló helyszíne lehet a vendégfogadásnak és a polgári ceremóniának egyaránt. Amennyiben megtetszett a kertünk hangulata és csak egy fotózás erejéig szeretnétek igénybe venni, arra is van lehetőség.  Galéria termünk a földszinten helyezkedik el és 40 fős esküvők lebonyolítására ideális. Bál termünk az alagsorban található és az igazi lagzik színhelye, hiszen 120 fő gondtalan szórakozását teszi lehetővé. Borospincénkben 40 főt tudunk kényelmesen kiszolgálni. Összenyitható a Bál termünkkel , így egy hangulatos italbárt tudunk kialakítani az esküvőre.    Szobáink: 3 csillagos szállodánk 12 db kétágyas, 11 db háromágyas és 8 db 4 ágyas szobával rendelkezik. Így összesen 89 főt tudunk elszállásolni. A szobákban és a közösségi terekben korlátlan wifi internet elérést biztosítunk. A reggelit büféasztalos vagy a’la carte rendszerben szolgáljuk fel a vendéglétszám függvényében. A vendégek részére kamerával megfigyelt parkoló áll rendelkezésre személygépjárművek és buszok részére egyaránt. A feltöltődést a wellness sarkunk biztosítja finn és infra szaunával, valamint pihenőággyal.   Esküvői ajánlatunk: •    Szabadtéri vendégfogadás és szertartás lehetősége a hangulatos kerthelyiségünkben vagy a teraszon •    Esküvői üdvözlő ételek és italok, a vacsora menüsor, valamint az italcsomag összeállítása •    Menü és ültetőkártyák elkészítése többféle színvilágban és mintával •    Nászutas lakosztály ingyenes biztosítása az ifjú párnak •    Romantikus nászutas szoba bekészítések •    Esküvőszervezési tanácsadás és személyes szakképzett rendezvényszervezői jelenlét az esküvőn •    Kedvezményes szálláslehetőség a násznépnek •    Kedvezményes leány és legénybúcsú ajánlatok   Fő célunk az, hogy olyan esküvőt szervezzünk, amire kiskorotokban álmodtatok és amiről a teljes násznép pozitív élményekkel fog távozni. Szívből remélem, hogy szolgáltatásunk elnyeri a tetszésetek és személyesen üdvözölhetlek Titeket a komplexumunkban. Bármilyen kérés és kérdés esetén állunk rendelkezésetekre!   Üdvözlettel: Horváth Szilárd értékesítő és rendezvényszervező